> Блог. «Система роками знищувала наше «Я» і творило з нього «Ми». Криза, яку спровокувала пандемія коронавірусу, яскраво підсвітила всі ці прояви: очікування інструкцій, розгубленість на місцях», — розповідає Олександра Пєтушкова, керівниця платформи GoFundEd, у своєму блозі на Рубриці. Про те, як змінювати освіту знизу — читайте за посиланням. > Матеріали. Стратегія закладу освіти є одним з найважливіших документів, який описує вектор розвитку школи та шлях, яким вона хоче туди прийти. Ми підготували серію матеріалів про стратегію навчального закладу в рамках програми "Студії освітніх управліців", переходьте за посиланням, щоб ознайомитись з матеріалами. > Стаття. Минулого року в червні команда Про.Світ пілотувала 8-місячну програму для директорів шкіл "Студії освітніх управлінців", її метою є допомогти керівникам навчальних закладів зі Сходу та Півдня України отримати необхідні навички, аби реагувати на кризові ситуації, побудувати стратегію розвитку школи та налагодити культуру взаємодії з внутрішніми та зовнішніми суб'єктами. Як змінились підходи директорів до управління командою та яке зараз стратегічне бачення розвитку школи — про навички і набутий досвід читайте в історії учасників. |
Немає коментарів:
Дописати коментар